Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Stjärnorna saknas fortfarande. Jag kan klistra in dem på avataren men det är inte samma sak.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Jag kan klistra in dem på avataren men det är inte samma sak.

Tycker din avatar har tillräckligt med medaljer.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Vad ska man med stjärnor till? Blir bara plottrigt och medför inget. Kanske ska införa en like-knapp också.
  • 0
Stjärnor är vad som separerar trollen från männen.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Stjärnor är ju bland det bästa som någonsin funnits på GR!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Stjärnor är vad som separerar trollen från männen.
Protect ya neck
  • 0
Känns som GR blir mindre och mindre "effektiv" som åren går. Jag gillade att kunna se alla bloggar och se vad som var intressant. Nu läser jag knappt bloggar längre. Samma med nyheterna. Förr så kunde man se alla nyheter väldigt snabbt och smidigt. Men nu krävs mer klick och allt är större och tar mer plats och tar mer tid.

Så om man kunde se information på ett mer effektivt sätt så vore det bra. Ha alla nyheter som text och man kan se allt utan att behöva skrolla och klicka på massa länkar. Bloggarna var också bra som text.

Nu tar det bara längre tid att se och kolla igenom vilka Bloggar/Recensioner/Nyheter som finns.
What could POSSIBLY go wrong?
  • 0
Citerar Snake_Nox:
Känns som GR blir mindre och mindre "effektiv" som åren går. Jag gillade att kunna se alla bloggar och se vad som var intressant. Nu läser jag knappt bloggar längre. Samma med nyheterna. Förr så kunde man se alla nyheter väldigt snabbt och smidigt. Men nu krävs mer klick och allt är större och tar mer plats och tar mer tid.

Så om man kunde se information på ett mer effektivt sätt så vore det bra. Ha alla nyheter som text och man kan se allt utan att behöva skrolla och klicka på massa länkar. Bloggarna var också bra som text.

Nu tar det bara längre tid att se och kolla igenom vilka Bloggar/Recensioner/Nyheter som finns.


Verkar som att Petter nedprioriterar det praktiska för designens skull.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Inför en funktion att blocka användare, så man inte ser någonting ifrån dom någonstans.
  • 0
Varför kan man fortfarande inte ladda upp fler än en bild per blogg?
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Ree
  • Ree
Går inte att skapa trådar i åtminstone /Övrigt. o_o
  • 0
Tycker det är oerhört jobbigt att inte komma till sidan i tråden man fått svar på när man klickar sig vidare från krypinet under "Vad har hänt på sistone?" på en "Svar i forumtråden: blabla"-länk. Numer hamnar man på förstasidan och handlar det om en tråd där sidorna fylls relativt fort så är det ju skönt att komma till sidan där man skrev sitt inlägg istället för att leta efter det. Vill alltså ha det som det var innan uppdateringen. Borde inte vara någon svår fix.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
SNÄLLA! Gör så att man kommer till sina inlägg och inte på sista sidan av tråden när man söker på sina gamla inlägg.

Innan uppdateringen funkade det perfekt.

Hänvisar till min blogg:
http://www.gamereactor.se/blog/kundvagnen/661264/

Jag som varit aktiv medlem sedan 2005 finner det otroligt underhållande att gräva fram sina gamla inlägg.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Snake_Nox:
Känns som GR blir mindre och mindre "effektiv" som åren går. Jag gillade att kunna se alla bloggar och se vad som var intressant. Nu läser jag knappt bloggar längre. Samma med nyheterna. Förr så kunde man se alla nyheter väldigt snabbt och smidigt. Men nu krävs mer klick och allt är större och tar mer plats och tar mer tid.

Så om man kunde se information på ett mer effektivt sätt så vore det bra. Ha alla nyheter som text och man kan se allt utan att behöva skrolla och klicka på massa länkar. Bloggarna var också bra som text.

Nu tar det bara längre tid att se och kolla igenom vilka Bloggar/Recensioner/Nyheter som finns.


Jag håller med dig. Bloggar är någonting jag i princip helt slutat läsa. Det är alldeles för osmidigt.
  • 0
Tillbringade julen ute på en liten, liten ö och tänkte försöka läsa ikapp alla de bloggar folk har spottat ur sig under tiden. Något som blev lite lagom tradigt, då jag måste scrolla ned för att kunna bläddra bakåt, för att sedan återigen scrolla ned och klicka mig framåt/bakåt om jag inte råkade klicka mig till rätt sida direkt. Navigeringspilar även längst upp vore uppskattade

(...fast egentligen önskar jag mig bara den gamla bloggdesignen tillbaka, måhända bara lite bredare än tidigare...)

Tillagt 2013-12-30 14:57:
Citerar Aaandy:
Jag håller med dig. Bloggar är någonting jag i princip helt slutat läsa. Det är alldeles för osmidigt.

Läser själv betydligt färre medlemsbloggar än tidigare. Tanken med att ha en liten bit text med varje inlägg var ju att väcka intresse, men jag känner att det inte fungerar för mig i alla fall. Intressant rubrik eller intressant medlem (och ibland stor mängd kommentarer for the lulz) är allt som spelar in för min del tror jag...
  • 0
Citerar M7Jagger:
Verkar som att Petter nedprioriterar det praktiska för designens skull

Du tror väl ändå inte att en person gör allt jobb själv? Vi är ett team som bygger om siten och precis som mycket annan ny webbdesign från året som gått så handlar det om större, synligare upplägg.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Hur ser möjligheten att omforma Live Feeden ut? Som det är nu så är den, enligt mig, på tok för kort, det känns som man missar en hel del om man inte kollar den frekvent.

Sedan vore det även trevligt om man kunde få se de feeds man följer i sitt Krypin, på samma sätt som när ens vänner uppdaterar bloggar eller skriver recensioner.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Forumet ser rent ut sagt förjävligt ut.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Väldigt tråkigt att när man lägger till nya spel i sin lista så kan man inte välja vilken plattform man har köpt det till, utan istället listas alla format som spelet finns till. Förstör listornas homogenitet och utseende.

http://www.gamereactor.se/krypin/Aaandy/?do=games

Jag personligen vill lägga till vilket spel, till vilket format, jag köpt... inte veta vilka format spelet finns till.
  • 0
Citerar Aaandy:
Väldigt tråkigt att när man lägger till nya spel i sin lista så kan man inte välja vilken plattform man har köpt det till, utan istället listas alla format som spelet finns till. Förstör listornas homogenitet och utseende.

Det håller jag med om! Störde mig jättemycket när jag upptäckte att det blivit så. Gillar inte hur kladdigt det ser ut nu.
Dessutom var det bra att kunna sortera vänners spelsamlingar utifrån format och se om man har något de har till samma konsoll. Det kommer ju förlora sin funktion mer och mer (tack och lov att de gamla man lagt in står kvar som vanligt iaf).
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Råkade trycka på "Visa taggar" i bloggsektionen och nu får jag inte bort skiten. Går det?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Råkade trycka på "Visa taggar" i bloggsektionen och nu får jag inte bort skiten. Går det?

Rensa cookies.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Skulle vara trevligt om sidbuggen i MNC försvann (antar att den finns på fler ställen än där), samt så skulle det vara trevligt om man inte skickades till första sidan i tråden när det står i sitt krypin att man har fått svar på forumet.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
När man söker efter inlägg med hjälp av fältet "meddelandet innehåller" så kan man inte längre se vem som skrivit inlägget i fråga, utan bara trådförfattaren. Det är ohyggligt irriterande och borde ändras.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Tycker det är segt att man inte hamnar "på rätt sida" när man fått svar i en tråd. Man hamnar ju liksom på förstasidan vilket inte är ett jätteproblem i de flesta trådar. Men i tillexempel MNC så suger det ju en aning om jag ska vara ärlig!
Tetrapak
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!