Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!

Missing Avatar
DEUS
Jag skulle vilja kunna lägga in bilder i mina inlägg.
Jag tänkte snart förklara delar av Eintsteins relativitetsteori i en av trådarna, och det blir svårt utan bilder.

Jag har slutat på forumet
Missing Avatar
AKing
DEuS du kan ladda upp bilder på imageschack.

Vi befinner oss i en galaktisk istid | GAIS - Stolta göteborgare
Missing Avatar
DEUS
Jag har inte imageschack. Hur skaffar man det?

Jag har slutat på forumet
Missing Avatar
AKing
Motiveringarna till trådars stängning har faktiskt börjat bli nästan spydiga. Många av de som blir stängda har öppnats av nya användare. De kanske inte känner till hur forumet funkar, trots att de borde det.
Skulle vara trevligare om förklarade varför ni stängde trådarna istället för att använda tillfället för skämt och skymfning.

Vi befinner oss i en galaktisk istid | GAIS - Stolta göteborgare
Missing Avatar
ZorpA
Gamereactor sidan av forumet börjar bli katastrofal av en massa korkade trådar från nya användare

Ser just nu 11 stängda trådar på första sida, 11 st

det är bara för många och super-ultra-korkade trådar som vissa är borde belönas med en ban.

Tycker modsen gör ett bra jobb fast det börjar bli lite oseriösa svar på varför vissa trådar stängs istället för att ge en förklaring

Skiter fullständigt i om EA spel laddas ner eller ej, cmon pirates work work
navyseal
navyseal
Jag skulle vilja se en sorterings funktion på betyg i sökningen, eftersom jag har för vana att sortera spelbetygen och köpa där efter de spel som fått högst betyg, funkar felfritt. så de skulle vara trevligt om samma sortring gällde DVD

Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
Steppo4u
Steppo4u
Tycker modsen gör ett bra jobb fast det börjar bli lite oseriösa svar på varför vissa trådar stängs istället för att ge en förklaring.

Kan det bero på detta?

"det är bara för många och super-ultra-korkade trådar som vissa är borde belönas med en ban. "

Gamertag: Svamptastisk
-Angel-
-Angel-
Stefan: Nope, tyvärr.

Hade varit kul.

EDIT: Nehe, då hade du ändrat ditt inlägg .

There is no charge for my awesomeness!
Steppo4u
Steppo4u
Simon: Jag trodde han menade TV-spel från början, läste inte så noga.

Missing Avatar
termnial
Ni som tjötar om en chattsida, finns det inte redan en #gamereactor (IRC-kanal)?

Har för mig att det var någon som skapade det, har in kollat själv eftersom jag inte brukar chatta men det är är ju ialla fall ett alternativ att skapa en IRC-kanal.

Tycker att en Online/Offline-funktion är en basic-funktion..

EDIT: #gamereactor.se var det visst

Kallabaz
erik_s
erik_s
Jag tycker att när man skapat en tråd så skickas den till moddarna och sen så får dom godkänna den eller inte, då blir det ju inte så många onödiga trådar.

Missing Avatar
termnial
erik_s: Nä men då blir det ju ingen aktivitet heller. Och vilka moddar vill sitta dygnet runt och godkänna trådar?
Ett bra alternativ skulle ju vara att alla skärper sig istället

Kallabaz
Missing Avatar
One Hit
Jag tycker inte att man ska klaga på bilderna dom är juh helt okey fasst om man skulle göra lite mer sida ungefär som FFU skulle sidan bli massor bättre fasst där är inga större fel på sidan nu textmässigt

Spelar: Halo2
Missing Avatar
One Hit
fasst om gamereactor skulle lägga ner för mkt tid på hemsidan hur går det då med tidingen??

Spelar: Halo2
Missing Avatar
LanBoy_88
>>>RADERAT<<<

Max / Gameractor Forumit
Missing Avatar
Fuck SL
Jag tycker att man inte ska låsa inlägg bara sådär, det är onödigt, borde inte man få kommentera inlägg, oavsett om dom är besvarade eller gamla, i ett inlägg stog det att "Detta inlägg är låst: Tobbe's svar är tillräckligt för detta inlägg!", det är nazistiskt, eller åtminstonde egoistiskt, vi vanliga medlemmar ska inte underskattas av dom i redaktionen!

Nicklas Holm
Nicklas Holm
Fuck SL - För det första kanske du borde skaffa dig lite allmänbildning innan du drar paraleller mellan nazister och en låst tråd .
För det andra är Tobbe en moderator inte en redaktionsmedlem.
För det tredje ifall du läst tidningen och besökt hemsidan ett par gånger kanske du märker att redaktionen gör allt för att kunna bjuda på en bra sida och tidning gratis...

twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
Missing Avatar
gh_xbox
Det vore schysst om ni på GR kunde göra en omröstning och se hur många som skulle uppskatta en Offline- Online funktion.

gh_xbox = MentoR
Missing Avatar
Grodan_Boll
Med tanke på hur dålig insatta väldigt många är här så skulle det inte vara någon mening med listan.

Vart fan är Kalle Stropp och Plåt-Nicklas? l^.Faust.^l
westost
westost

Själv så tycker jag att man ska kunna betygsätta spel själv här på sidan.
Så överst står gamereactors betyg och under det står läsarnas medelbetyg, lite som på Gamespot...

Men det är säkert nån som reda föreslagit det...

Missing Avatar
Murdoc
Jag tycker man skulle kunna sätta bokmärken på forum-trådar. Så man kan följa diskutionen lättare...

Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
Missing Avatar
geminii
allt som ni har gett förslag till har inget förändrats, ingen ide då att skriva förslag

7304041 w6krz4pg
Steppo4u
Steppo4u
Det kan ju bero på att förslagen inte är bra nog annars.

Vad vet jag.

Nicklas Holm
Nicklas Holm
Det enda jag saknar är GRTV, men det är ju påväg

twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!