Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!

zombiegamer
zombiegamer
Gamereactors hemmsida är nästan perfekt,allt är enkelt och fint,och framför allt lockande.

Det jag saknar är som sagt GRTV,man vill ju se Mäki springa runt som en galning

yozified
yozified
Hehe, jo det kan jag hålla med om...

"But then? No then."
Missing Avatar
Murdoc
Jag vill ha GRTV, sodnummer i tidningen, bokmärken i forumet ([Dreek] - nej?), bild i presentationen. Och kanske en ismaskin som ploppar ut ur skämen när man säger... Titanic!

Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
-Angel-
-Angel-
Murdoc: Du kan ju lägga de trådar du gillar i favoriter.

There is no charge for my awesomeness!
westost
westost
Fler avatar-tävlingar!

_ElChicoOfWisdom_
_ElChicoOfWisdom_
westost: Äh,inte behövs det. Det räcker med att de som inte har beundrar de stiliga tidigare-vinnarna-nånting-av atarerna..Annars blir de inte lika häftiga..för de som har de,det vill säga. Jag tänker på de,så ta och glöm bort alla planer.*host*
:´D

Jag är inte så pretentiös som mitt användarnamn vill få mig till.
_ElChicoOfWisdom_
_ElChicoOfWisdom_
Vidareutvecklad tanke på Oizo's.

Sen kan ni även hjälpa dem som inte har förstått vad meningen och syftet med ett forum är och förklara alla funktioner istället för att skrika ut:

"Men taaa och SÖööÖÖÖK!!!!1!11! Ta och Läs den och den där tråden som heter blalblablaaa så får du förstå hoppas du blir bannad mgfdjghjfdg."

Jag kommer ihåg mitt första möte med ett forum och skapade en tråd om SSX 3 där jag skrev att det var bra, coolt eller nåt,på engelska då, och de skrev vänligt att jag borde ha lite mer information och sånt i tråden som jag skapat och de blev inte så sura som jag har upptäckt att vissa på det här forumet blir så fort nån vill försöka förstå vad det här går ut på.

Jag hade kanske inte blivit så införstådd som jag är nu i vad ett forum är och kunnat ha trevliga dsiskussioner om de bara hade skällt ut mig,hade nog tappat lusten. Så bli inte så sura om det är en som inte gör sånt med flit utan bara ännu inte har fått reda på allt. Spammare är en annan sak,men inte nybörjare.

Steppo4u
Steppo4u
En sak som kanske är helt obetydlig för vissa är att Privatmeddelande-texten fortfarande är blå när man är inne på DVD:sidans gröna tema, fast det är kanske ingen som bryr sig som sagt.

Gamertag: Svamptastisk
Missing Avatar
Grodan_Boll
Hoppas verkligen att GR fixar upp sitt forum riktigt ordentligt vid nästa uppdatering.

T.ex loadings forum har flera mycket bra funktioner som GR saknar helt.

Vart fan är Kalle Stropp och Plåt-Nicklas? l^.Faust.^l
Missing Avatar
Pizzan
Skulle vara bra om man ser hur många som har röstat i omröstningen.
Annar kan det lätt bli lite vilseledande om det kanske bara är en som röstat på nåt så står det hundra procent på det och då tror man att massa har röstat på det så det skulle inte sitta helt fel.

Nintendo Revolution-here I come
-Angel-
-Angel-
Grodan: Loading.se's forum är så himla rörigt att man inte hittar något.

Jag startade en tråd där igår och hittade den inte efter det. Usch vilket hemskt forum.

Nicklas Holm
Nicklas Holm
Jag tycker också att Loadings forum är rörigt!

twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
Missing Avatar
Grodan_Boll
Rörigt?

Tycker själv att ALLTING är bättre på deras forum.

Vart fan är Kalle Stropp och Plåt-Nicklas? l^.Faust.^l
-Angel-
-Angel-
Alla deras jobbiga flash-rollover effekter och dylikt gör att det i vissa fall är omöjligt att ta sig dit man vill.

T ex. Jag kommer inte till Xbox -delen där, för att den rollovern ligger längst ner, när jag trycker på Xbox kommer jag till någon annan. Störande.

zombiegamer
zombiegamer
En avatar tävling till,och jag måste vinna

Lanky
Lanky
Avatar med Lanky Kong vore helt perfekt, fast då skulle den vara tvungen att vara exlusiv för mig.

zombiegamer
zombiegamer
Snälla kan ni inte fixa en avatartävling till?
Jag blir aldrig nöjd med dom som finns,alla bra är upptagna och resten är skit.

Missing Avatar
AKing
Efter att ha läst evilannanas kommentar i PS3 artikeln (senaste kommentaren, förmodligen även den dummaste), så tycker jag att moddarna borde ha "license to ban fanboys".

Vi befinner oss i en galaktisk istid | GAIS - Stolta göteborgare
Missing Avatar
krillan
redigerings funktion i nyhets trådarna.

Fuck you all..
Petter
GR®
Petter
Det kommer i vinter, GR.se 2.0

Petter Hegevall / Gamereactor
_ElChicoOfWisdom_
_ElChicoOfWisdom_
Petter:
Vems ljuvliga stämma är det vi kommer få åtnjuta?
Eller vilka i Redaktionen är det som komer stå i rampljuset när det beger sig?

Nicklas Holm
Nicklas Holm
Allihopa förhoppningsvis
De kan ju stå och läsa upp varanan mening så att ingen blir ledsen

twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
Jake
Jake
När kommer tidningen i pdf-format?
Hinner alrdig in till storstan för att roffa åt mig ett nummer.

Who Watches the Watchmen?
Tedgamer
Tedgamer
redigera nyhetskommentarer och recensionskommentarer eftersom det givetvis blir faaarliga dubbelpostningar om man inte kan redigera och har ngt mer att säga direkt.

Fjom romp stromp
Missing Avatar
parker_
Tycker att det ska komma ut lika många nummer som nu fast en gång om året kommer ett extra nummer ut med konstiga brev,sämsta spelen,bästa spelen o.s.v.

Blåvitt fans Great league| Bollfantasterna

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!