LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Gamereactor

      Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

      Förslag till förbättring på gamereactor.se!


      Eftersom en tar upp "två rader" i vilket fall som helst så skulle det inte göra mycket om man fyllde ut den andra raden(notera min signatur).

      Sedan kan man fråga sig varför man skulle behöva en presentation på 8000 tecken, då det enda man egentligen behöver skriva är lite kort om sig själv.=)

      Ja, saker är inte kloka ibland. Jag vill själv ha längre presentation, och längre sign(men inte längre du-vet-vad), som ibland inte behövs eller är nödvändigt, men skulle ändå vara riktigt trevligt.
      • 0
      Fråga! "mellan himmel och gjord", i början, innan man väljer forum. Är felstavningen med mening eller är den inte och har ingen annan upptäckt den?
      • 0
      Allt VAR perfekt innan du kom hit.
      :3
      • 0
      Nu är allt perfekt igen
      Veteran of a Thousand Forum Wars.
      • 0
      Tack Tp!
      :3
      • 0
      • Emil
      • Emil
      Halvirkh: Det kan tyckas otroligt, men den felstavningen har undgått upptäckt i över två år! Ett typiskt exempel på att man ser vad man vill se.
      Emil Hall
      • 0
      Haha, jag har tom. tänkt skicka in brev om det, men med risk för att verka löjlig (man vet ju aldrig gällande intern jargong här på GR)

      Mysteriet är löst.
      • 0
      Skulle vara Coolt om man hade ett levelsystem som gamespot har, det gör ju så att det blir lite roligare i längden!
      If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
      • 0
      Skulle vara Coolt om man hade ett levelsystem som gamespot har, det gör ju så att det blir lite roligare i längden!

      Så när man har fått level 100 så får man bli en mod eller?
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
      • 0
      MrOizo has spoken:

      "Färgerna är ingen vidare bra idé. Det kommer bara att göra så att ingen kommer visa någon som helst respekt för nykomlingarna bara för att de är nykomlingar, även om de skriver bra. Erfarna användare brukar alltid se ner på nya (här liksom på de flesta ställen) och det är därför onödigt att peka ut nykomlingarna utan någon egentlig anledning."

      Det är ju ungefär lika som med levelsystem.
      • 0
      min ide om färgerna gällde bara mods och /GR sedan komm du (Halvirkh) och vred till den men jag håller med om att levelsystem är dåliga. man får ingen respekt bara för att man är ny. har varigt med om det på flertalet forum.
      Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is.
      • 0
      Ett levelsystem, nej. Det är ett forum vi är på!
      • 0
      Fungerar det så om man postar 1000inlägg så är man level 1 osv...?
      I am back...
      • 0
      Petters avatar är ju sjukast
      Guds senaste projekt är att jobba med Halo 3
      • 0
      Den är grymast! Och det tillhör inte tråden.
      I am back...
      • 0
      jag vet men endå, GR 2.0 kommer väl säkert att vara bättre på alla sätt och vis (om det går)
      Guds senaste projekt är att jobba med Halo 3
      • 0
      all j-vla reklam. Ja ni måste överleva bla bla. Det inser väl vilken idiot som helst, även jag. Men denna plåga att hela tiden klicka ner reklamen som kommer fram MITT I TEXTEN. Jag bli köpsugen på reklam som finns på sidan som jag själv aktivt klickar på. Reklamen i mitten av texten ger mig Aftonbladetkänslor, typ motsattsen.

      Finns det ingen balans eller är reklamen i mitten avgörande för GR framtid?
      • 0
      Vad menar du mitt i texten?

      Det enda som händer för mig är en pop-up ruta då och då, som brukar vara enkel att klicka ner.
      • 0
      jo jag mena pop-up ruten. Jag är bara så allergisk mot påtvingad reklam mitt i skärmen. Gärna ute på sidorna så jag kan göra ett val själv. Men kasta en ruta i mitt ansikte när jag ska läsa en nyhet o.d. Nej tack
      • 0
      Ska finnas program som blockar rutorna, vad jag läst här på siten. Men hur svårt kan det vara att trycka på ett kryss?

      • 0
      jag är inte så van att "trycka-på ett kryss"

      vill helst inte lära mig heller
      • 0
      mer smylisar!
      Gamertag: de KING 91
      • 0
      Antagligen det som tagits upp flest gånger, och som har förnekats flest gånger också.

      Argumenten brukar vara ungefär att "vi inte kan ha hundratals smileys som ingen använder" och liknande.

      Dock är flera av de 16 nuvarande, imo, onödiga. Extrema nyansskillnader såsom respektive känns rätt oviktiga. Jag tycker att vi borde lägga till några nya smileysar, och ta bort några gamla.

      Vad som behövs är, tycker jag, en "fanboysmiley" (ja, hur den ser ut är jag inte riktigt 100 på) och en spysmiley (mot extremt dumma/spammiga inlägg).
      • 0
      fler smileysar kan ju inte skada, eller? det är ju bara att inte använda dom.
      Gamertag: de KING 91
      • 0
      dom måste ha fler omröstningar(oftare) och det kan dom ju till och med fixa nu
      Gamertag: de KING 91
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!