Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Är du nöjd med ditt namn?


Mycket nöjd! Dragon Reborn är alltid målet.
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Det funkar.. Om mitt eget alltså.
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
Inte helt nöjd, skulle vilja ha något kortare som typ...Khan.
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Långt ifrån.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Väldigt nöjd.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
  • over
  • over
Nope. gjorde mitt 2006 .. men har lärt mig leva me det.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Ganska nöjd. Är mitt gamla gamtag men de är inte så stor skillnad. Brukar kalla mig för Dark Fjun nu mera =)
"In the land of the blind the one eye man is the king"
  • 0
Yesbox. Tycker att det är lika snyggt och unikt som det var samma dag som jag använde det för första gången.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Inte direkt, det är en referens som 0.1% av alla människor tycks känna igen.
Spay me for the doreet
  • 0
Jag är nöjd med mitt. Döpt efter en karaktär i en bok jag skriver. Dock gillar jag inte den fjantiga stora bokstaven N på slutet.
  • 0
Jag är inte nöjd, jag vill få bort min fåniga femma. Why oh why satte jag dit en femma?
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Nej, jag önskar att jag hette Stalins Köttbullar.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Självklart, att ses om en 12-årig wannabe-gangsta från Svensk medelklass är väl vad alla vill.

*Obvious sarcasm*
Protect ya neck
  • 0
Jag gillar inte nightelves. Särskilt inte när de har liten begynnelsebokstav. Redan när jag skaffade nicket för 12 år sedan så var det egentligen inget jag ville förknippas med. När en skolkamrat (som var en ganska jobbig jäkel) kom fram i korridoren på gymnasiet och sa "Tjäna nightelf!" så tänkte jag bara "skjut mig". Men bekräftelsebehovet online gjorde att jag inte bytte, och sedan har jag blivit en i princip helt inaktiv medlem, så nu bryr jag mig inte längre. Går det ens att byta?
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
Jag stör mig lite smått på att jag har liten begynnelsebokstav. Annars är jag nöjd med namnet
My signature this is.
  • 0
Vill bara heta Ogge, men en annan tog mitt namn innan och han är inte ens aktiv.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Nöjd med mitt namn kan jag inte påstå att jag är. När möjligheten att ändra finns kommer jag göra det.

Vill inte vara så utlämnande med mitt namn på sidor där man inte behöver det, eller hur man ska uttrycka det bra.
  • 0
Jag är nöjd med mitt namn, skulle dock vilja ha stor bokstav i början
i'll Be Back
  • 0
Nej, jag är inte nöjd. Varje gång det kommer upp nåt vansinnesdåd, typ Breivik, så skäms jag över mitt användarnamn.
  • 0
Ingen aning om jag har kommenterat i denna tråd tidigare, men ja - jag är supernöjd med mitt namn.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Ingen aning om jag har kommenterat i denna tråd tidigare, men ja - jag är supernöjd med mitt namn.


Du har kommenterat den här tråden tre gånger. Två gånger på den här sidan enbart.
  • 0
Citerar Straholic:
Ingen aning om jag har kommenterat i denna tråd tidigare


Citerar Braff:
Du har kommenterat den här tråden tre gånger. Två gånger på den här sidan enbart.


"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar Straholic:
Ingen aning om jag har kommenterat i denna tråd tidigare, men ja - jag är supernöjd med mitt namn.


Citerar Braff:
Du har kommenterat den här tråden tre gånger. Två gånger på den här sidan enbart.


Hahaha!
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Fet nöjd
En medveten tv-spelmissbrukare.
  • 0
Ja!
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!