LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Textkommentarer

      Här inne kommenterar vi hemsidans nyheter, recensioner och sånt.

      Fast själva grejen med ove är ju att han faktiskt skall vara bitter ?
      "If you don't have time to read, you don't have the time (or the tools) to write. Simple as that."
      Citerar Cranker:
      Fast själva grejen med ove är ju att han faktiskt skall vara bitter ?

      Sure, men han är charmigt butter i boken men blev en mordisk fullblodspsykopat i filmen, något som jag inte tyckte fungerade alls. Hoppas Hanks blir bättre, i det avseendet.
      Petter Hegevall / Gamereactor
      Citerar Petter:
      Citerar Cranker:Fast själva grejen med ove är ju att han faktiskt skall vara bitter ?
      Sure, men han är charmigt butter i boken men blev en mordisk fullblodspsykopat i filmen, något som jag inte tyckte fungerade alls. Hoppas Hanks blir bättre, i det avseendet.


      Exakt. Han uppfattades som älskvärd, sorgsen och med ett stort behov av en kram i boken. I filmen va han bara sur.
      • 0
      Varför göra remakes på svenska filmer? Så fort vi gör en bra film i Sverige så Skall de göras en Hollywood remake för US and A måste vara störst och bäst. Har aldrig sett en Svensk remake bli bättre.
      • 0
      Citerar SlicRic:
      Citerar Petter:Citerar Cranker:Fast själva grejen med ove är ju att han faktiskt skall vara bitter ?
      Sure, men han är charmigt butter i boken men blev en mordisk fullblodspsykopat i filmen, något som jag inte tyckte fungerade alls. Hoppas Hanks blir bättre, i det avseendet.

      Exakt. Han uppfattades som älskvärd, sorgsen och med ett stort behov av en kram i boken. I filmen va han bara sur.


      Har inte lästboken men tycker han porträtteras exakt som ni beskriver honom även i filmen.
      Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
      • 0
      PK: Filmen
      On the day of the rope, the punishment for your mistake will be mass murder
      • 0
      Citerar Petter:
      Citerar Cranker:Fast själva grejen med ove är ju att han faktiskt skall vara bitter ?
      Sure, men han är charmigt butter i boken men blev en mordisk fullblodspsykopat i filmen, något som jag inte tyckte fungerade alls. Hoppas Hanks blir bättre, i det avseendet.



      Det var ju själva grejen med filmen man skrattade sig igenom hela filmen har du ingen humor ?=

      Tillagt 2017-09-25 17:15:
      Citerar SlicRic:
      Citerar Petter:Citerar Cranker:Fast själva grejen med ove är ju att han faktiskt skall vara bitter ?
      Sure, men han är charmigt butter i boken men blev en mordisk fullblodspsykopat i filmen, något som jag inte tyckte fungerade alls. Hoppas Hanks blir bättre, i det avseendet.

      Exakt. Han uppfattades som älskvärd, sorgsen och med ett stort behov av en kram i boken. I filmen va han bara sur.


      Såg ni verkligen filmen ? det fanns mycket som man kunde gråta åt ibland

      Tillagt 2017-09-25 17:16:
      Citerar vampire_hunter:
      Varför göra remakes på svenska filmer? Så fort vi gör en bra film i Sverige så Skall de göras en Hollywood remake för US and A måste vara störst och bäst. Har aldrig sett en Svensk remake bli bättre.



      För att svenska filmer är en naturbegåvning
      "If you don't have time to read, you don't have the time (or the tools) to write. Simple as that."
      • 0
      Älskade boken, har inte sett den svenska filmen och känner inget sug efter det heller. Men denna film kan nog få mig lite sugen.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!