LIVE
HQ
logo hd live | Final Fantasy XIV
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      Gamereactor
      nyheter
      Resistance: Fall of Man

      Insomniac om Resistance och Halo

      Berättar varför serien aldrig slog

      Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

      * Obligatoriskt att fylla i
      HQ

      I en intervju med Kotaku berättar Insomniac-bossen Ted Price om sina egna teorier om varför Resistance-serien aldrig lyckades bli någon Halo-utmanare.

      "We have theories internally about why Resistance wasn't a Halo. One is that we changed the game a lot in Resistance 2, and we surprised players in a way that perhaps wasn't what was expected. And that may have not been a good thing. By changing up some of the core mechanics and- we got a lot of strong feedback when we did that., säger Price.

      Vad säger Gamereactors läsare om saken, förändrade Insomniac för mycket i grundkonceptet från Resistance: Fall of Man till Resistance 2, och hade det kunnat bli någon Halo-utmanare oavsett?

      Resistance: Fall of Man

      Relaterade texter

      5
      Nytt livstecken från Resistance-serien

      Nytt livstecken från Resistance-serien

      NYHET. Skrivet av Jonas Mäki

      När Playstation 3 släpptes, lanserade Insomniac Games Resistance: Fall of Man. Det var tyvärr ingen höjdare, men till del två och tre hittade utvecklarna formen och...

      En viss nonchalans

      En viss nonchalans

      ARTIKEL. Skrivet av Petter Hegevall

      Förstapersonsaction-genren fylls av spel gjorda av utvecklare som underskattar hela spelformen



      Loading next content