nyheter
Invincible
JK Simmons om Invincible S4: "Vi har dragit igång"
HQ
Endast tre (lysande) episoder av den tredje säsongen av Amazon Prime-mästerverket Invincible har lagts upp såhär långt vilket innebär att sju veckor återstår innan vi ser slutet på omgång tre. Trots detta har Prime redan börjat prata lite (lätt) om säsong fyra som tydligen är under produktion. JK Simmons (Omni-Man) sade såhär i en intervju med filmsiten Collider.
JK om säsong fyra:
"Yeah, we actually have, dipped our toes. Or at least I have into the next season. And I'm looking forward to... I don't know when in the next coming months, but looking forward to getting back in the studio again."
Hur taggad är du på mer intergalaktisk slakt i säsong fyra?







