Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
Gamereactor
nyheter

Larry "Major Nelson" Hryb antyder öppet att han vill återvända till Xbox-teamet

Han fungerade som en offentlig länk mellan Xbox-teamet och communityt i två decennier, innan han lämnade Xbox år 2023...

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Phil Spencer hann knappt pensionera sig som Xbox-chef innan den gamle Xbox-höjdaren Larry Hryb (ansiktet utåt för Xbox-teamet och ansvarig för communtity-biten, mest känd som sin Gamertag; Major Nelson), vilken jobbade med konsolerna i runt 20 år, publikt skrev i sociala medier att han ville ha ett möte med den nya Xbox-bossen Asha Sharma.

Det tyckte hon tydligen var prioriterat för bara en vecka senare dök de båda upp på en gemensam bild där de bekräftade att de haft ett möte. Vad som sades där vet vi inte, men Hryb har inte gjort någon hemlighet av att han kan tänka sig att göra Xbox-comeback. under måndagen var det en person i sociala medier som uppmärksammade att Xbox-teamet nu söker en Senior Manager, Xbox Brand and Reputation och pingade in Hryb. Han dök snabbt upp och skrev:

"I think I know someone who would be perfect for that role."

Med andra ord låter det som att han inte är tillbaka hos Xbox-teamet ännu, men han är fortfarande sugen på att få återvända som ansiktet utåt för communityt. Vad tycker du, borde Sharma värva den gamla Xbox-veteranen, eller är det bättre att någon ny förmåga får chansen?

Larry "Major Nelson" Hryb antyder öppet att han vill återvända till Xbox-teamet
En återvändande Xbox-legend? Communityt tycks hoppas på det. // YouTube


Loading next content