Army of Two

Army of Two är ett väldigt bra co-op spel som e väldigt roligt att köra med en kompis(rekommenderar att spela med en mänsklig spelar för AI partnern e dum riktigt dum)som sagt Army of Two är ett spel helt byggd för två spelare där det gäller att samarbeta om man inte gör det så e man ganska körd där man T.ex får använda sig av något kallat agro en slags mättare som gör att man får all fienders ögon på dig när du skjuter mycket och din polare inte gör det agro e en ganska viktig del i spelet T.ex e bra att locka bort fienderna från din kompis när läget e tungt eller om man vill smyga bakom dom när din kompis har all agro.Spelets story e den svaga punkten i det här spelet man startar vid en tränings banna där man först får möta sina två hjältar Salem och Rios innan man blir ut sänd för sitt första uppdrag.Man får inte veta vad exakt vad dom gör där riktigt eller någon historia om karaktärerna, men senare så blir det lite story som faktiskt verkar lite bra fram till slutet så slutar det :/.I ett av spelets senare i delar får man till gång till en köp meny där man kan spendera pengar man tjärnar i hop under spelet där det finns massa av vapen,vapen uppgraderingar och olika masker mm där man kan köpa delar till ens vapen så som bättre stöd ljud dämpare och extra firepower mm som e faktiskt ganska roligt.
överallt: väldigt roligt co-op roligt vapen handel där man kan köpa massa coola uppgrades :D bits väldigt träff säkra fiender lite svårt att träffa fienderna i bland, om man inte använder en rocketluncher så klart :D mitt slutliga betyg 8/10

Medlemsrecensioner27
Samlat betyg: 7.3/10
1