Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Jak 2: Renegade

Jak 2 är absolut en av de bästa spelen jag spelat. Släng dig i ett djupt hål Final Fantasy

Grafiken, ljudet, musike och vapnen är ju skit bra! Om man bara tar grafiken så är den värld en 10! Det är stora bannor som ligger runt om staden. Och så finns det många "ägg" att sammla för att få nya saker. Jag har inte hittat alla än. Men när jag gör det så ska jag spöa alla!

Man börjar där man slutade i det föra spelet. Efter en liten stund blir man gripen av stadens diktator. När han har tagit dig till fånga så börjar han tortera Jak med ett visst ämne kallat Dark Eco. Det är ett ämne som dem andvänder istället för elekricitet. Jak kan nu förvandlas till en "Varulv" liknande form. I spelet möter man många karaktärer och så blir man överaskad som fan! När man har besegrat diktatorn med hjälp av ett "parti" som är mot diktatorn så är spelet slut. NEJ! Man har fortfarande en mass ägg att samla och att träna sig på skeatboard. En flygande en.

Vad mer kan man säga förutom att det är synd att historien om Jak slutade efter 3:an.

Medlemsrecensioner8
Samlat betyg: 9.5/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10