Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Just Cause

Det här spelet har jag inte riktigt förstått eftersom man är en snubbe i tajta brallor som kan utan problem hoppa fallskärm var och hur som helst.Dem säger att det skulle likna gta spelen men jag tyckte att det var ett ynkligt försök.Det finns bara 20 uppdrag och det är inte svåra grejor.Du är en agent som heter Rico rodriguez och som ska stoppa en galen president på kuba.På din sida har du gerillan och en hemlig spion organisation som ger dig uppdrag.Spelet går ut på att rensa bort alla bad guys från kuba.Spelets kör kontroller är väldigt märkliga men i övrigt är spelet rätt så bra.Hittar du det billigt köp det men kostar det mycket är det bortkastade pengar.

Medlemsrecensioner15
Samlat betyg: 7.6/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10