Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Just Cause

Skrivet av: Lolakke   2008-01-01

Det är mitt på dagen och man sitter i ett flygplan. Man har en svart klädsel, man ser ut som en agent, som man även är. Man slänger sig ut och siktar på en strand. Man drar i snöret och fallskärmen utlöses. Man landar lite i vattnet, drar upp pistolerna och springer mot en bil. Bakom bilen sitter en kompis och tar skydd. Han blir beskjuten av några personer lite längre bort. Jag reser mig upp och springer fram och skjuter ner en efter en. Kompisen blir lättad och tackar. Efter det blir han den som ger uppdrag till dig. Du får en mängd uppdrag, samtidigt som du kan åka fritt och njuta av den fina miljön som Just Cause har. Det finns även en mängd sido uppdrag, som att till exempel hjälpa geurillan eller en annan slags millitär.


Just Cause är ett otroligt snyggt spel och bra spel. Det är bara synd att den ändå inte fyller upp önskemålen som man har. När man har spelat ett tag blir det stelt och långtråkigt. Men det är roligt så länge det varar.


Grafik 9
Kontroll 7
Spelbarhet 8
Hållbarhet 7

Medlemsrecensioner15
Samlat betyg: 7.6/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10