MEDLEMSRECENSION
Just Cause
inte lika kul som förväntat visst man kan hoppa mellan bilar, plan, helikoptrar och allt möjligt och så är det stort, men det blir lite för mycket jungel tillslut och städerna är jätte tråkigt gjorda och så buggar människorna (kan helt plötsligt vara uppe på ett tak).
men det är stort och det är kul, men när man klarar det och militären försvinner så försvinner också det som kan få en att spela det ett tag till :( sen så är ubåtarna omöjliga att få tag på förutom på ett visst uppdrag :(, men annars är det helt okej.