MEDLEMSRECENSION
Just Cause
just cause är ett av mina favorit spel. det är väldigt underhållande.och det är stor spelvärld.
och roliga uppdrag.män ändå mycket minus.
+. det är underhållande.
-. det är mycket grafiska problem. till exempel gräs som går igenom fordona. och det är helt tokiga poliser.annars är det ett väldigt bra spel.
och riktigt fult så förvänta er inget grafikmonster.
annars är det inga mer minus på just cause så gå och köp det nu det är skitbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!