MEDLEMSRECENSION
Just Cause
Spelet börjar med att man slängs ut ur ett flygplan. Sedan flyger man ngn minut. När man väl landat så börjar de roliga=) Min polare står på stranden och skjuter måt några gubbar.
Lite senare i spelet när man har gjort fler uppdrag så kan man ¨beställa¨ en motrorcyckel,en helikopter,en bil lr en båt om man är i vattnet.
Men det roligaste är ändå den totala friheteten. Världen är änorm och det är riktigt kul att bara ta ett flyggplan och åka omkring och kolla på 'San Esperito' (namnet på ön som man är på). Grafiken är ganska snygg,allafall vattnet. Det ända dåliga är att det inte finns ngt multiplayer. =( Men va gör det spelet är riktigt bra!