MEDLEMSRECENSION
Dungeon Siege II
Grym bra story, man bara fasnar och vill ha mer och mer.... det tar aldrig slut... eller det gör ju det -.-'
Det ända dåliga som jag tycker är att efter man har klarat allt börjar om... samma banor fast alla players som man ha i sitt party finns på banorna igen fast med andra skills
(alltså dina guppar ändas inte)
man kunde ha gjort det längre... mjo det har ju kommit ett expansion pack fast det är för kort och man kickar alla bossar förlätt -.-' jag och min polare körde online coop med varandra och det var skoj, riktigt skoj.
Jag rekomenderar det varmt till alla som vill ha ett litet äventyr med sina kompsar (max 4 player eller 3 player med en medhjälpare eller 2 player och 2 medhjälpare)
