MEDLEMSRECENSION
Batman Begins
jaa inget toppspel men andå underhållande, långt ifrån dåligt.Ett minus är att spelet håller ett tempo som är rätt drygt och spelkontrollen är värkligen inget investera på!
jaa inget toppspel men andå underhållande, långt ifrån dåligt.Ett minus är att spelet håller ett tempo som är rätt drygt och spelkontrollen är värkligen inget investera på!