MEDLEMSRECENSION
Guitar Hero
deta spllet er jette roligt jag rekåmenderar til dej gilar mucik fasst spellet är veldit svort så man ska va stor men jag er barra 11
mamma jelpte mig me spellet de va kull så vi danssade
smock on de watter er enn rollig lot
spella den laten
grafik: jetebra grafik jagg jer den än 10
ljud: jetebra mucik så bra man dancar jag ok mamma.
de var alt hopas du har kull me spellet
fdsjgfdojgoisjfdoigsjfdoigsjdfiogjsoifdjgsfdhguihsfdjgshdkjfglhskfdjh
gskjdfhgkjshfdlkgjshfdkjgsldhfjgklhsfdlkjghsdflkjghsdjfghslkfdhgkjs
dhglkjshdfgkjlhdfkjgshdflkghsldkfjhgslkfdhgslkjfdhgfdsklghsldkfhgs
dkfhgskdfhgsdkjfhgskjfdhgskdfglkfdsjg
hahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahaha jag e best
