Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Golden Eye: Rogue Agent

Jag fick det här spelet av min Mor o Far på Julafton annars hade jag aldrig köpt det.
Spelet är kort, men jag har ändå inte klarat det än P.G.A Många dåliga anledningar så som att Kontroll- systemet är plågsamt dåligt och att Grafiken är påminner om ett torftigt höstlöv. Att Ljudet är obefinntligt gör inte saken bättre.

Det enda som är något så när roligt är Multi-player delen, men eftersom Kontrollen är så himmla dålig så slår jag mina vänner som inte har spelet med hästlängder.
Sammanfattning!

Spelbarhet: 3/10
Grafik: 3/10
Ljud: 4/10
Hållbarhet: 4/10
Kommentar: På det hela taget ett ganska genom-uselt spel.

Samlat betyg: 4/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10