Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Just Cause

Skrivet av: D-thug   2007-08-03

Var och är ett kul spel man kan ta fram ibland, men i stora portioner blir man fort less. Kampanjen är väldigt tunn och känns otroligt ytlig. Mellansekvenserna får en nästan att börja skrika, av avsky. Men kul så länge det varar.

Medlemsrecensioner15
Samlat betyg: 7.6/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10