Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Crackdown

Kommer ihåg dagen jag köpte spelet,det snöade som fan.Jag kommer hem lägger in den i xboxen spelar den i 5 timmar rakt.Tyckte att det var roligt i 1 vecka eftersom jag bara gör rampage i staden.Därefter beslutar jag för att varva spelet.Första uppdraget var roligt men andra irriterande svårt.Dog nått 50 gånger när jag skulle döda killen men till slut lyckades jag.Andra uppdraget var allt för repetivt att jag inte ens orkade varva spelet.Det här spelet e sån man lånar inte köper tro mig jag vet men de positiva var att man fick en halo 3 demo med,det funkar inte längre att man får en halo 3 demo med bara när spelet kom ut år 2007 funkar ej 2008,men det är en rolig spel.

Medlemsrecensioner23
Samlat betyg: 6.9/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10