Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
MEDLEMSRECENSION

Crackdown

Skrivet av: splitt   2008-12-15

Jag är stark.Jag är snabbast.Jag är bäst.....
Bilar flyger,folk soringer.Jag är snart ifatt,tar tag i dom och kastar.När han landar är jag redan där och sparkar han 200 meter fram.

Crackdown är ett jäkla skoj spel.Riktigt skoj faktiskt.Det har nog aldrig varit så roligt att leka hulken som i Crackdown.Men i början är man inte lika stark och snabb.Man tränar upp sig genom att slå, skjuta, bomba,kasta granater,köra bil eller samla genom skinliga saker.Alla ger olika sorters talang.
Man blir fri direkt i Crackdown och valfrihetan är stor.Grafiken är urskön.Tekniken detsamma.
Det enda jag vill kritisera Crackdown för är att spelet inte har någon som helst story vilket gör att man inte blir så lockad av att köra huvud uppdragen(som bara består av att döda olika gäng ledare).En annan sak jag stör mig på är att gubben man är nästan aldrig stänger bildörren efter sig.Jag vet att det är en fnuttig små sak fast jag tyycker det är skit jobbigt.Men i överlag är Crackdown mycket bra.
______________________________________

8/10
"En skitkul hulken simulator där gubben man är vägrar stänga bildörrar.

Grafik: 9/10
Hållbarhet: 10/10
Spelbarhet: 9/10
Ljud: 8/10

Medlemsrecensioner23
Samlat betyg: 6.9/10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10