Frontlines: Fuel of War
Detta spel är i sig okej, men jag gillar inte att man kan pricka med shotgun från 30 meters avstånd. grymt sniperläge, trots att jag föredrar själva battle-banorna. snipern är ju på tok för lätt att upptäcka av fienden. dock älskar jag att fienden flyger framåt när man prickar dem bakifrån. det ger en känsla av övermakt mot fienden. fienden kunde dock ha varit lite smartare och svårare att döda. Jag gillar grafiken och fysiken är helt ok. mitt favoritvapen är snipern, men säger dock inte nej till lite C4. Banorna blir dock lite långrandiga, då det bara är ändlöst med fighting. annar skiftar ju miljön väldigt mycket under spelets senare gång, tex från "Anvil"(skog) till "Captains Of Industry"(stad) och "Mountain King"(Berg). detta spel är dock en smaksak, men jag gillar det iallafal
