MEDLEMSRECENSION
Frontlines: Fuel of War
Frontlines:fuel of war är ett mycket bra spel synd att det inte kom mer blod på spelet än vad det gör just nu. men spelet är skit bra inte sant??. frontlines spelet med fps gillar jag men jag bryr mej inte om det är fps eller 3nd person eller 2nd person det gör faktist inte någonting. jag gillar uppdraget: Anvil. där man går runt och ska säkra området och så sniprar några i huvudet så dem trillar från 15m höjd ner på marken.. och shotgunen på axeln. och när man (dör) så kan man välja mellan rifle gun och granatkastare eller bazoka och en vanlig pistol eller sniper och shotgun och såklart tillbehören C4 och vanlig pistol som man alltid kan använda till amminitionen är slut såklart. kommentera gärna
!
