Svenska
Gamereactor
nyheter
Starlink: Battle for Atlas

Starlink: Battle for Atlas är ett av de största spelen Ubisoft gjort

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Starlink: Battle for Atlas släpps senare denna månad och är ett försök från Ubisoft att väcka det gamla så kallade "toys to life"-konceptet (tänk Skylanders eller Lego Dimensions) till liv igen. Och självklart innehåller det den öppna spelvärld som Ubisoft numera menar är en självklar del av deras spel. Och just Starlinks värld är faktiskt lite extra stor eftersom du här utforskar ett helt solsystem, och till Gadgets360 säger spelets designer Jesse Knapp:

"In terms of the size of Starlink, the square footage is bigger than most open-world games that Ubisoft makes. Space is really, really, really, really, really, really big! That was one of the things we learned early on. One of the things we always looked at with Starlink was, 'How do we balance authenticity and realism with what needs to be a fun game to play, in a reasonable session time?'

We looked a lot at scale, the distance between planets, the size of those planets, and we really tried to find the right balance for this game. To keep things feeling big enough that you can lose yourself in that experience, and not worry too much about the scale, but small enough that you don't have to worry about the scale because there's always something to do and interesting things to interact with."

Starlink: Battle for Atlas släpps den 16 oktober till Playstation 4, Switch och Xbox One.

Starlink: Battle for Atlas

Relaterade texter



Loading next content