Housemarque har hört klagomålen om fler sparpunkter i Returnal
Svenska
Gamereactor
nyheter
Returnal

Housemarque har hört klagomålen om fler sparpunkter i Returnal

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i

Housemarques största och mest ambitiösa spel hittills, Returnal, släpptes i fredags till Playstation 5. Som väntat har den högt ställda svårighetsgraden blivit ett hett ämne där åsikterna verkar delade om huruvida utmaningen är en central del av upplevelsen och att det därför inte finns något behov av att kunna spara, medan andra känner sig exkluderade av utmaningen och vill kunna få spara oftare.

Housemarque har hörsammat diskussionen, som i huvudsak bedrivits på Reddit och skriver därför nu på Twitter:

"We hear the community and we love you all. Nothing to announce now, but keep playing and enjoying the challenge as you can!"

Vad tycker du om svårighetsgraden och bristen på möjligheter att kunna spara i Returnal?

Returnal

Relaterade texter

Phrike dödar flest spelare i Returnal

Phrike dödar flest spelare i Returnal

NYHET. Skrivet av Jonas Mäki

Returnal är som bekant ett tämligen svårt spel, och faktum är att vi spelare dött över nio miljoner gånger i det. Och flest dödsfall står ruskpricken Phrike för. Detta...

Gamereactor Live: Dags att lira Returnal

Gamereactor Live: Dags att lira Returnal

NYHET. Skrivet av Jonas Mäki

Vi gör snart helg här på redaktionen, men först ska vi streama den Playstation 5-exklusiva titeln Returnal, utvecklad av finska Housemarque. Vi bjuder därmed på...

Kolla in Returnals lanseringstrailer

Kolla in Returnals lanseringstrailer

NYHET. Skrivet av Jonas Mäki

På fredag släpps årets första Playstation 5-exklusiva spel, Returnal, och de första intrycken har trevlig nog varit positiva. Tyvärr får vi inte dela våra åsikter om...



Loading next content


Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy