Detroit: Become Human
Prettokungen Cage är tillbaka med ännu en spelbar dramathriller och Gamereactor hälsade på hemma hos Quantic Dream
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Rise of the Tomb Raider
Gamereactor har spelat några timmar av Rise of the Tomb Raider. Hur lovande är det egentligen? Det besvarar vi i denna mastiga förtitt...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Crackdown 3
Maximal förstörelse i en enorm och öppen storstad är grundreceptet Microsoft lockar med i Crackdown 3. Vi har tagit reda på om det är så kul som det låter...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Quantum Break
Om man tittar Sam Lake från Remedy djupt i de trötta Gamescom-ögonen, så ser man en lika dedikerad som passionerad utvecklare som älskar djupa historier. Så var...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Gamereactor har testat Project Morpheus
Det vita headsetet vilar bekvämt mot huvudet och liksom stänger ute mig från det öronbedövande ljudet från Gamescom med hjälp av en tystare värld där en dykare simmar i...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Borderlands: The Pre-Sequel
Under Gamescom fick vi till slut äntligen chansen att lattja runt med Claptrap. Och Gearbox lilla robot är precis så vansinnig att spela som man kunnat förutspå, till fansens stora glädje...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Lego Batman 3: Beyond Gotham
Det börjar kännas som att det släpps ett nytt Lego-spel från TT Games varje månad. De kommer lika regelbundet som lönen och gör både utvecklaren och utgivaren Warner...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Forza Motorsport 4-intervju
Gamereactor träffade Dan Greenawalt, mannen bakom Forza Motorsport-serien för ett snack om trimning, headtracking och vad man egentligen kan lära sig av deras senaste simulator...
Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)