Sortering: Senaste / Mest diskuterat / Högsta poäng / Populära användare / Mest recenserade spel

Kommentarer: -

Bloggar

Sortering: Senaste / Mest diskuterat / Populära användare
    • AG Jati
    • Skrivet av AG Jati den 20 maj 2019 kl 23:56
    • Ett av vårens bästa släpp

• Den eviga vågen av trap-musik börjar känns väldigt tjatig för tillfället. Även om det finns en del akter som sticker ut är det något jag inte lyssnar som under Harlem Shake-eran. Tur att det finns en del som inte fortsätter följa den tjatiga strömmen och börjar köra eget. Artisten jag pratar om är MISOGI. Förra veckan släppte han ett album som förtar väldigt mycket med emo och indierock. Eftersom jag är väldigt svag för den typen av musik så placerar jag detta album väldigt högt. Hoppas liknande akter börjar gå åt samma håll som MISOGI.
    • mrxbox
    • Skrivet av mrxbox den 20 maj 2019 kl 23:15
    • PS5 och Xbox Two - redan ?

• Nya konsoler är på intåg och jag känner rent spontant att är vi redan klara med denna generation?
    • ante-vante
    • Skrivet av ante-vante den 20 maj 2019 kl 20:01
    • Det var det Game of Thrones...

• Ja då var den långa väntan på säsong 8 över och jag hade tänkt skriva något långt. Jag hade förberett en text som jag hade tänkt att posta idag, men jag hann inte bli färdig med den och jag kände att jag kanske fastnade för mycket i alla militärstrategiska fel som de gjorde avsnitt 3-5 (framförallt i avsnitt 3). Så varning för spoilers (DUH!).
    • Tjobbe95
    • Skrivet av Tjobbe95 den 20 maj 2019 kl 18:05
    • GOT är slut (spoilers)

• Ja, nu är detta epok över..jag kände tomhet i morse när sista sekunden av sista avsnittet hade rullat förbi. Därför har jag tagit denna tid till att fundera i mina tankar på vad jag egentligen kände om denna säsong och..jag är mestadels nöjd över vissa trådar som man knöt ihop i slutändan. Jag är inte alls besviken eller att jag känner för att spy galla över serien.

Gamepedia

Sortering: Senaste / Populära användare

Grupper