Robert Kirkman kommenterar utvecklingen av Invincible-spelet
Efter att ha samlat in hundratusentals dollar på Kickstarter arbetar man nu i det tysta bakom kulisserna med projektet...
Invincible säsong tre har nått sitt slut och även om fansen fortfarande är skakade av kampen mellan Mark och Conquest, har vi fortfarande massor av innehåll kvar att se fram emot på i Invincible-universumet. Amazon går nu vidare med säsong fyra, och det är dessutom ett TV-spel på gång.
Invincible-spelet utannonserades via Kickstarter förra året, är fortfarande under produktion, men kommer sannolikt inte släppas på ett bra tag. Men i en intervju hos Dexerto avslöjade Invincibles skapare Robert Kirkman hur entusiastisk han är över projektet:
"I don't know what I can say. I think... it's definitely in the works. It's definitely cool. I don't even know if I can say how much of it I've seen. I'm gonna play it safe and just say, from what I have seen, I am more excited than I've been about anything involving Invincible."
Förhoppningsvis får vi se något spännande från projektet snart så att vi kan se om Kirkman har täckning för sin hype.







