Suicide Squad: Kill the Justice League når vägs ände efter den fjärde säsongen
Slutet gott, allting gott. Den fjärde säsongen blir också den sista för det utskrattade Suicide Squad: Kill the Justice League. Detta meddelar Rocksteady som även säger att de kommer introducera ett offline-läge vilket möjliggör att huvudberättelsen tillsammans med alla säsongsbaserade uppdrag kommer att gå att spela i framtiden, även utan uppkoppling.
Den fjärde säsongen påbörjas den 10:e december och avslutas under januari nästa år. Efter detta kommer tidigare innehåll att förbli tillgängligt, och spelare kan fortsätta spela i co-op-läge med vänner. Spelet kommer också att finnas kvar för köp, och dess in-game-butik och valuta, LutherCoin, kommer att fortsätta fungera efter säsong 4.
Därmed kommer januari att innebära slutet för den långa och utmanande resa som Suicide Squad: Kill the Justice League tvingats genomlida, en kommersiell flopp av rang som man får hoppas lärt Warner en värdefull läxa.
Kommer du att spela den fjärde säsongen av Suicide Squad: Kill the Justice League?








