Gamereactor Sverige. Kolla in stekheta speltrailers samt uttömmande intervjuer från spelvärldens största spelevenemang. Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

LIVE
HQ
logo hd live | System Shock
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      Gamereactor
      nyheter
      MultiVersus

      1.3-patchen till Multiversus gör att det tar dubbelt så lång tid att levla upp dina karaktärer

      Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

      * Obligatoriskt att fylla i
      HQ

      När Sony-ägda Polyphony Digital gjorde samma sak med hjälp av en till synes oskyldig patch till Gran Turismo 7 tog det hus i helvetet gällande det faktum att de redan försvårade möjligheten att samla ihop ingame-valuta för att kunna köpa nya, låsta, bilar. Nu gör Warner samma sak med Multiversus. Patch 1.03 har precis släppts och efter den uppdateringen tar det exakt dubbelt så lång tid för dig som spelare att uppgradera och "levla" dina figurer. Utvecklarna själva hävdar att detta är helt naturligt eftersom de sett att mången gamer levlar upp sina karaktärer "för snabbt", men då kan man ju som spelare då tycka att de borde sett över detta innan release, istället5 för att ändra på spelet nu.

      Player First Games skriver såhär:
      "The XP required to go from level 3 - 15 on the character mastery track has been doubled."

      MultiVersus
      "Ge mig aaaaall din tid, din lilla stut!"

      Relaterade texter

      MultiVersus - betaScore

      MultiVersus - beta

      RECENSION. Skrivet av Henric Pettersson

      Shaggy, Superman, Arya Stark och Lebron James har alla slängts in i ett och samma fightingspel och vi har satt betyg...



      Loading next content