Svenska
Gamereactor
nyheter
Skate

Skate-utvecklarna berättar mer om Flick-It-systemet, staden och soundtracket

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Under Summer Game Fest-presentationen fick vi veta att Skate-utvecklarna skulle ge konsolspelare chansen att själva prova på det senare i år, och nu har vi fått fler detaljer om vad som ändrats och vad som kommer läggas till i framtiden.

Först och främst omarbetas Flick-It-systemet. I grund och botten är detta för att säkerställa att dina trick alltid känns tillfredsställande, oavsett om du satsar på några enkla rörelser eller dödsföraktande stunts. Förutom snygga trick kommer du också kunna få nya designmöjligheter genom att spela Skate, vilket därmed ger dig chansen att skapa din egen unika skejtare.

Staden San Vansterdam får också en hel del kärlek i Skate. Den kommer ha sin egen unika berättelse och utvecklingsteamet hos Full Circle har lagt ner mycket arbete på att få den att kännas som en riktig stad att utforska.

Mycket arbete läggs också ner på soundtracket, vilket Full Circle hävdar kommer kännas fräscht i flera månader av konstant lyssnande, och som dessutom förändras baserat på vad du gillar att åka rullbräda till. Kolla in hela den mastiga videon nedan för mer informtation:

Skate
Skate verkar bli en våt dröm för alla digitala skateboard-åkare.

Relaterade texter



Loading next content